نکته بسیار مهم: در هیچ کمپینی برای جذب فالوور شرکت نکنید! مهمترین نکته در این راستا، استفاده از روشهای تعاملی است؛ سعی نکنید یک کامنت را زیر تمام پستها کپی کنید. فراموش نکنید که در بحث تبلیغات در اینستاگرام همیشه با مخاطبین و مشتریان خود صادق باشید و اساس تبلیغات خود را بر صداقت با مشتری بگذارید. با این حال، فیسبوک گفت که سیاست واتسآپ در اتحادیه اروپا اعمال نخواهد شد، زیرا اصول GDPR را نقض میکند. ما در کارینو به طور مداوم اطلاعات خود در مورد اصول و قوانین اینستاگرام برای تبلیغات گسترده را بهروزرسانی میکنیم. با مارکتینگ 98 همراه باشید تا با اصول برگزاری مسابقه آنلاین آشنا شوید. مثلا بگویید کامنتی که بیشترین لایک را بگیرد برنده است، یا کسی که بیشتر زیر پست مسابقه افراد دیگر را منشن کند برنده است. گاهی از دیگران بخواهید که شما را در کامنتها معرفی کنند، همیشه لازم نیست خودتان به صورت مستقیم تبلیغ کنید. این همسویی لزوما به معنای داشتن موضوع یکسان نیست. روزانه محتواهای زیادی در اینستاگرام ترند میشوند، اما لزوما همه آنها به فعالیت شما ربط ندارند. برای اینکه از این موضوع مطلع شوید، میتوانید به لایک پستها، بازدید ویدیوها و نظراتی که در زیر پست گذاشته میشوند، توجه داشته باشید.

ویو استوری فیک

دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل و انتخاب برنده با نرم افزار قرعه کشی آنلاین سایت مارکتینگ 98 هیجان مسابقه اینستاگرامی را چندین برابر می کند برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال نمایید در زیر نمونه فایل خروجی اکسل از کامنت ها اینستاگرام جهت بررسی قرار داده شده است توجه کنید که این فایل برای مسابقه شما نیست و تنها یک نمونه است. البته با این روش فقط تبلیغات یک صفحه را حذف میکنید و باید این کار را برای هر حساب تبلیغاتی دیگری تکرار کنید. البته این ویژگی برای برخی حوزهها فعال است. شاید برخی افراد ترجیح بدهند که از روشهای سریعتر مانند خرید فالوور، لایک و کامنت پیج خود را رشد دهند. تبلیغات را تا حد امکان به انتهای کامنت منتقل کنید؛ به عنوان مثال ابتدا درباره پستی که زیر آن کامنت گذاشتهاید نظر دهید و سپس، درباره محصول یا خدمت خود بگویید. زیر پستهایی کامنت تبلیغاتی بنویسید که با فعالیت پیج شما همسو باشند؛ استفاده از پستهای غیرمرتبط موجب بینتیجه شدن کامنت مارکتینگ میشود. با استفاده از «Ad Manager» فیسبوک میشود تبلیغات اینستاگرام را تنظیم و برنامهریزی کرد. میزان انگیجمنت یا همان نرخ تعامل پیج را از طریق ابزار insights می توان ارزیابی کرد.

شما در این مرحله باید قبل از خرید فالوور از طریق گولد فالوور، لایک را هم خریداری کنید. به شما امکان می دهد دامنه های سنی 13 تا 65 سال را مخاطب قرار دهید. مزیت استفاده از خود اینستاگرام برای تبلیغ، این است که نیازی ندارید که مخاطب را به نصب برنامه و عضویت در آن ترغیب کنید. هرچقدر بهتر مخاطب خود را بشناسید، میتوانید ارتباط نزدیکتری با او برقرار کنید. اگر در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارید، بهتر است به پیج یک اینفلوئنسر که در زمینه پزشکی فعالیت دارد درخواست ندهید! در فضای اینستاگرام صفحات بسیار زیادی وجود دارند که تعداد فالوورهایشان بالاست اگر فالوورهای این صفحات فیک یا جعلی نباشند و نرخ تعامل بالایی داشته باشند گزینه خوبی برای تبلیغات هستند. مهمترین دلیلش هم آن است که پیج شما پر از فالوورهایی میشود که بدون توجه به موضوع و محتوایی که دارید، پیج شما را فالو میکنند و معمولا پس از به پایان رسیدن کمپین، یا شما را آنفالو میکنند، یا اینکه تعاملی با محتواهای شما برقرار نمیکنند و در نتیجه، شما میمانید و یک پیج پر از فالوورهای غیر فعال که در دراز مدت مشکلات جدی برای رشد شما ایجاد میکنند. گلد فالوور لیستی از پیجهای بزرگ با تعرفه های مشخص برای شما کاربران در نظر گرفته که با انتخاب هر دسته از موضوعات پیجهای متناسب و بزرگ تبلیغاتی به شما معرفی میشود و میتوانید پیجهای مورد نظر خود و میزان و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید.

انتشار موسیقی در اینستاگرام برای شما خواننده عزیز ویژگی های خاصی دارد این ویژگی ها را میتوان در دیده شدن شما معروفیت شما و جذب مخاطب هر چه بیشتر شما عزیزان میشود. ممکن است آدمهای تکراری تبلیغ شما را دیده باشند. دلیل این موضوع آن است که بازدید پست و استوریها در صفحات پرمخاطب، بیشتر است و تبلیغ شما توسط افراد زیادی دیده خواهد شد. در این روش، باید از بخش نظرات پست دیگران برای تبلیغ خود استفاده کنید. در واقع اینستاگرام، با الگوریتمهای خاص خود، محتوای موردعلاقه کاربران را تشخیص میدهد و محتوایی مشابه را در بخش سرچ به آنها پیشنهاد میکند. در بخش Budget & Schedule میتوانید بودجه و برنامه تبلیغات خود را مشخص کنید. بهترین راه برای تشخیص این نکته که آیا تبلیغات شما عملکرد خوبی دارند یا خیر؛ استفاده از گزارشدهیهای بخش آنالیتیکس تبلیغات اینستاگرام میباشد. از طرفی راه اندازی یک شغل کوچک خانگی بدون هیچ هزینه ای در این شبکه اجتماعی امکان پذیر است و از طرف دیگر کسب و کارها و برندهای مطرح دنیا هم در این شبکه به تعامل با مخاطبان خود می پردازند. با توجه به اینکه شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وبسایتهای بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهرهگیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژهای میتوان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدفگذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقهمند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم میشود.

لایک فیک در اینستاگرام

پس هرچقدر هم جذب فالوور با کمپین جذاب و سریع است، باز هم ارزش آن را ندارد. در نهایت، باز هم این نکته مهم را بگوییم که حتی اگر بتوانید از این روش تبلیغاتی استفاده کنید، باز هم ریسک بالایی برای شما دارد و ممکن است حساب شما توسط اینستاگرام مسدود بشود. وقتی به قسمت اکسپلور این پلتفرم سر بزنید، با پستهای مختلفی روبهرو خواهید شد که از صفحاتی هستند که شما آنها را دنبال نمیکنید. قطعا متوجه خواهید شد که تعداد بیشماری از فالوور های پیج ، فیک هستن و تبلیغ در این کانال اصلا نمیتونه نتیجه خوبی برای شما داشته باشه . حالا اصلا فعالیت در یک زمینه خاص چه فایدهای برای ما و تبلیغ در اینستاگرام دارد؟ برای تبلیغ در صفحه های بزرگ اول باید آنها را شناسایی کرد.که این کار دو ویژگی مهم دارد که در اینجا به آنها اشاره میکنیم. در ادامه یکی از مهمترین روشهای تبلیغ پیج در اینستاگرام یعنی تبلیغات اسپانسری را توضیح میدهیم. اما در هر صورت، در ادامه نحوه استفاده از تبلیغات اسپانسری را هم به شما آموزش میدهیم. این قابلیت در سازوکاری مشابه یوتیوب، تبلیغات را در میان محتوای پلتفرم به نمایش میگذارد و کاربر باید برای ادامه استفاده از اینستاگرام چند ثانیه از تبلیغات را تماشا کند.

اینستاگرام طبق الگوریتمها، صفحات پربازدید را بیشتر در بخش سرچ به کاربران نمایش میدهد. تبلیغ اکسپلور: این دسته از تبلیغات، باعث نمایش پیج در نتایج سرچ کاربران خواهد شد. با خروج قبل از نوامبر ۲۰۱۸، به دلیل نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی، تبلیغات، و کسب درآمد توسط فیس بوک، اکتون و کوم ۱/۳ میلیارد دلار از گزینه های سهام سرمایه گذاری نشده را کنار گذاشتند. مشکلاتی مانند عدم دانش کافی ادمین و همین طور کمبود وقت و بودجه خود می تواند این پروسه را سخت تر و طولانی تر نیز کند. با توجه به نرخ ارز در ایران، این مبلغ در طولانی مدت بسیار قابل توجه است، به همین دلیل ممکن است هزینه بهرهگیری از این سرویس برای بعضی کسب و کارها سنگین باشد. با این حال بهتر است بدانید که استفاده از این روشها، تنها به صورت موقتپیج شما را فعال جلوه خواهد داد و در عوض، در طولانی مدت به آن آسیب خواهد زد.

پنجم: به ساعت ارسال پست باید دقت کنید.

بنابراین تنها فاکتور پرطرفدار بودن را در نظر نگیرید و به تناسب با محتوا هم دقت کنید. در انتخاب نام صفحه دقت کنید. پنجم: به ساعت ارسال پست باید دقت کنید. اگر بخواهیم برای برگزاری مسابقات با فالوور کم مثال بزنیم، میتوانیم بگوییم پیجهایی که فالووهای زیادی ندارند، مسابقهای برگزار میکنند و در آن از فالوورهای پیجشان میخواهند عکسهایی از خودشان ارسال کنند. در این صورت شرکت گلدفالوور می تواند با فالوورهای حقیقی به شما در تبلیغات کمک کند. با این کار تعداد فالوورهای پیج رو هم افزایش میدهید. در این سرویس در فیس بوک ما ابتدا برای awareness تبلیغ نیکنیم و بعد از شناسایی مشتریان و پروفایل های خریداران از فیس بوک میخواهیم که تبلیغ ما رو به افرادی با پروفایل مشابه نشون بده. برای دادن این حس که شما مخاطب را انتخاب کرده اید، فیس بوک یک ” audience definition gauge” یا ” سنجش تعریف مخاطب ” را فراهم می کند. ابتدا وارد حساب کاربری فیس بوک متصل به اینستاگرام شوید. هر روز تعداد این مخاطبان بیشتر میشود و افراد جدیدی وارد آن میشوند. گاهی خود اینستاگرام تبدیل به ابزاری برای تبلیغات پیج شما میشود. شما باید بنر آماده کنید و برای پیج های بزرگ ارسال کنید .

در دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت ارسال عکس به نسخه iOS اضافه شد. شما میتوانید برای اینکه برند خود را به صورت کاملا حرفه ای به مخاطبان خود نشان دهید ، از امکانات و قابلیت های این پلتفرم استفاده کنید و تبلیغات خود را به صورتی طراحی کنید که هم بسیار جذاب باشد و هم کاربر پسند باشد. مخاطبان هدف خود را تعیین کنید. بررسیها نشان میدهد که کاربران بیشتر زمان خود را در قسمت سرچ این شبکه اجتماعی میگذرانند؛ به همین دلیل ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام، موجب افزایش بازدید شگفتانگیز پستها خواهد شد. این افراد برای تبلیغات هزینهها را برحسب تعداد فالوورها و تأثیرگذاری خود مشخص میکنند. نرخ تعامل پیج باید با تعداد فالوورها همخوانی داشته باشند. بنابراین تعداد مخاطبان اهمیت چندانی ندارد، بلکه میزان تعامل مهم است. اغلب کسانی که دوست دارند برای خرید پیج اینستاگرام اقدام کنند، اطلاعات چندانی در مورد آن ندارند و همین مورد باعث می شود که یا پیج مناسب خریداری نکنند یا این که از خرید آن ترسیده و کلا پیشمان شوند. ↑ «گردشگری پدیده شاندیز – مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده شاندیز». ↑ “informationweek” (به انگلیسی). البته به این نکته مهم هم توجه داشته باشید.

فالوور فیک اینستاگرام ارزان

اینکه کدوم میتونه واسه شما مفید باشه را باید بسته به بیزینس خودتون بررسی کنید و البته بسته به میزان بودجه خودتون . گاهی ممکن است پست های خود را در زمانی منتشر کنید که درصد آنلاین بودن کاربران بسیار پایین است، بدین ترتیب تعامل خوبی با کاربر نخواهید داشت. اما اگر بخواهیم تبلیغات اینستاگرام را گسترش دهیم، باید به مخاطبانی که ممکن است به هر دلیلی ما را در این شبکه مجازی نبینند هم فکر کنیم. او در پیجش ویدیو های مختلفی را با عنوان ترفند های احمقانه یا ویدیو هایی مانند آزمایشات عجیب و غریب یا ویدیو هایی که ترند شده اند را تست و منتشر می کند و همین سبک متفاوت او نسبت به رقبا باعث شده پیجش به یکی از موارد خوب جهت تبلیغ تبدیل شود. اغلب تبلیغات در فضای اینستاگرام تبلیغاتی هستند که جهت فروش محصول و ارائه خدمات صورت می گیرند. یعنی لازم است شما جهت انتشار محتوا و جذب فالوور، هزینه پرداخت کنید.

تبادل در اینستاگرام در واقع ارتباط بین دو پیج و همکاری بین آنهاست، لازم به ذکر است که این پیج ها عموما زمینه فعالیت نزدیک به همی دارند. در هر صورت، تعامل دو طرفه با صفحاتی که رابطه خوبی با مخاطبان خود دارند، میتواند در افزایش مخاطبان شما موثر باشد. البته شرایط هر پیجی متفاوت است که پس از ارتباط گرفتن با آن پیج، میتوانید به توافقاتی برسید. البته این روش در ایران چندان کاربردی نیست. با این حال بهتر است بدانید که این روش در کنار این مزایا، معایبی هم دارد و ممکن است برای هر صفحهای کاربردی نباشد. بهتر است که زمینهی فعالیت اینفلوئنسر با زمینهی فعالیت شما یکی باشد. اما همچنان فرصتهای تبلیغ برای پیج ما وجود دارند و شما میتوانید از ابزارهای دیگر هم برای تبلیغ پیج خود در این شبکه مجازی استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است کسی به طور کلی در این شبکه عضو نباشد، یا کسی در این شبکه باشد اما تبلیغات شما را تا کنون ندیده باشد. این روش را مطمئنا توی اینستاگرام به وفور دیدید.

↑ “WhatsApp gets nod for UPI payments through multi bank partnerships – Times of India”.

در این شرایط، میتوانید از شبکهها و مسیرهای دیگری برای تبلیغ پیج خود استفاده کنید. راه رسمی برای تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از تبیلغات اسپانسری است. تنها راه رسمی که خود اینستاگرام برای تبلیغات در نظر گرفته، استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام است. بنابراین بهترین راه تبلیغ پیج در ایران، همان روش غیر رسمی است که کمی قبل در مورد آن توضیحاتی ارائه دادیم. اما خب، با توجه به محدودیتها و مشکلات پرداختی در ایران، نمیتوانیم از این روش استفاده کنیم.. اما با توجه به تحریم کشور ایران امکان انتخاب کردن کشور ایران و استان های مختلف در آن وجود ندارد. ↑ «اطلاعات میلیونها مشترک رایتل در ایران ‘در حال فروش در اینترنت است’ – BBC News فارسی». ↑ “WhatsApp Messenger APKs”. ↑ “WhatsApp gets nod for UPI payments through multi bank partnerships – Times of India”. ↑ Tweedie, Steven. “WhatsApp Is Now Accessible On The Web, خرید لایک اینستاگرام تضمینی But iPhone Users Are Out Of Luck”. ↑ “The 30 Most Influential Latin Artists of All Time”. به عنوان مثال اگر کپشن یکی از پست های اینستاگرامی تان را گوگل کنید، متن شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود. هر چقدر شما محتواهای باکیفیت و بیشتری منتشر کنید، دنبال کننده های بیشتری جذب می کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید لایو اینستاگرام لطفا از سایت ما دیدن کنید.